Andra şi Măruţă au un băiat de 3,700 kilograme

miercuri, 16 martie 2011

Andra şi Măruţă au un băiat de 3,700 kilograme

În familia Măruţă e sărbătoare mare. Astăzi, în jurul orei 10:30, Andra a adus pe lume la maternitatea Regina Maria un băieţel sănătos şi voinic care va purta numele David. Micuţul are 3,760 de kilograme şi 54 de cm şi încet şi sigur va deveni vedeta familiei Măruţă.


"Este una dintre cele mai fericite zile din viaţa mea. Nu am crezut niciodată că pot exista astfel de sentimente, că poţi simti o bucurie atât de mare. Când mi-am văzut pentru prima oara copilul şi l-am luat în brate am simţit că mi se înmoaie picioarele. Este un sentiment de nedescris", a declarat vizibil emoţionat proaspătul tătic. Copilul a primit la naştere nota 10.

"E cea mai mare bucurie e atunci când îţi vezi copilul şi îl poţi lua în braţe, pentru prima dată. E un moment unic pe care nu cred ca îl voi uita niciodată. Am avut lângă mine şi o echipă de medici 'de suflet' pe care i-am simţit lângă mine şi copilul meu. Le mulţumesc enorm", a spus şi Andra.

Micuţului David i s-au recoltat şi stocat atât celule stem din sângele de cordon ombilical cât şi ţesutul de cordon ombilical, bogat în celule stem mezenchimale la Banca Centrală de Celule Stem REGINA MARIA, fosta bancă Stem-Health Unirea.

David este primul copil al familiei Măruţă, însă Andra şi Cătălin au declarat în repetate rânduri că îşi doresc mai mulţi copii. Cei doi s-au căsătorit în 2008, pe 23 august, la Tg. Jiu, chiar de ziua artistei.

Sursa: libertatea.ro 

 


0 Comments: