Maia Visterniceanu se desparte de UNIMEDIA: "Această echipă a fost primul meu învățător"

joi, 17 februarie 2011

Maia Visterniceanu se desparte de UNIMEDIA:
Foto: UNIMEDIA

Maia Visterniceanu părăsește echipa portalului de știri UNIMEDIA în această săptămâna. Potrivit sursei, aceasta va merge să muncească la o altă instituție media.


"Îmi doresc să încerc o altă treaptă în jurnalism. Am această oportunitate acum și vreau să o valorific. La UNIMEDIA am învățat să muncesc în echipă. Aceasta este formată din oameni valoroși, care sunt sigură că vor face față tuturor provocărilor, așa cum au demonstrat-o mereu. UNIMEDIA a fost pentru mine un fel de „primul învățător” pentru ce mi-am propus în cariera de jurnalist. De aceea țin să mulțumesc tuturor colegilor pentru ce am învățat de la fiecare și care pe parcursul a 1 an si 8 luni mi-au fost alături", a menționat Visterniceanu în mesajul său de rămas bun.

Maia Visterniceanu a fost angajată la portalul de știri UNIMEDIA după ce a efectuat stagiul de practică universitară în vara anului 2009. Începând cu vara 2010, aceasta a deținut funcția de editor-șef.

Precizăm că portalul de știri UNIMEDIA aparține companiei Interakt. Aceasta este administrată de Vasile Galușca (managing director) și Dumitru Ciorici (director editorial). Portalul de știri UNIMEDIA este vizitat în prezent de peste 30 de mii persoane în fiecare zi.

Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: