Insertul Adevărului și insertul Timpului

joi, 17 februarie 2011

Insertul Adevărului și insertul Timpului
Foto: erizanu.cartier.md

Grija pentru beletristică? Grija pentru fidelizarea cititorilor de ziar? Opiniile Stelei Mihailova (Adevărul), Gheorghe Erizanu (Cartier) și Mirei Tănase (Timpul). 

Sub titlul „Dumping pe piaţa de carte chişinăueană”, Radio Europa Libera a difuzat acum doua zile o relatare semnată de Lucia Diaconu a cărei tema era efectul asupra pieţei de carte din Republica Moldova a campaniei de marketing a ziarului Adevarul, campanie în care cititorii ziarului primesc şi o carte ieftină, odată cu cumpărarea ziarului. 


Ziarul Adevarul de astazi revine şi el asupra subiectului şi sub titlul „La solicitarea domnului Vlad Plahotniuc”, Europa Libera este criticată pentru că în relatarea noastră, nu era exprimat şi punctul de vedere al Holdingului Adevarul, ziarista vorbind doar cu un distribuitor de carte şi cu un editor de la Chişinău.

Suntem de acord că jurnalistul Europei Libere trebuia să insiste să obţină şi opinia celor de la Adevarul şi considerînd subiectul de interes pentru public şi pentru cititorii de carte şi pentru ascultătorii postului nostru de radio, revenim astazi asupra subiectului.

In studioul Europei Libere s-au aflat, la invitaţia lui Radu Benea, Stela Mihailova, director general la ziarul Adevarul, ediţia pentru Moldova, Gheorghe Erizanu, directorul editurii Cartier şi Mira Tănase, director comercial la ziarul Timpul din Chişinău, care şi el a avut şi are o campanie publicitară asemănătoare cu cea a Adevarului.

Stela Mihailova: „Tradiţia cititului în Republica Moldova a început să dispară. Ţin minte, că părinţii îmi povesteau şi noi toţi ştim, că şedeau şi citeau cărţi noaptea la lumina lumânării. Asta nu mai este.

Continuare pe blogul lui Gheorghe Erizanu... 

sursa: Unimedia

0 Comments: