Supărare în Bundesliga! Atacantul Bayern Munchen: „M-am săturat de banca de rezerve”

vineri, 28 octombrie 2011

Supărare în Bundesliga! Atacantul Bayern Munchen: „M-am săturat de banca de rezerve”
Foto: bundesliga.ro

Atacantul Bayern Munchen, Ivica Olic, afirmă că s-a săturat să stea pe banca de rezerve şi ar dori să intre mai des pe teren. Fotbalistul declară că are de gând să părăsească echipa germană, pentru ca în altă parte să poată deveni titular.


În ultimul meci al clubului Bayern Munchen, cu Ingolstadt, câştigat cu 6:0, Olic a jucat doar în ultimele 30 de minute. „Din punct de vedere fizic mă simt tot mai bine, dar am fost dezamăgit că nu am putut fi titular”, spune Olic. Fotbalistul mai spune că a fost nevoit să se mulţumească cu doar jumătate de oră pe teren.


„Am fost accidentat mult timp, poate că am nevoie de mai multă răbdare, dar faptul că nu joc, mă întristează”, a mai declarat atacantul nemţilor într-un interviu pentru Goal.com. Acesta a mai adăugat că nu exclude o plecare de la clubul din Munchen. „Dacă nu mi se acordă nici o şansă, atunci este momentul de a face o schimbare. Nu vreau să-mi petrec apusul carierei pe banca de rezerve”, a spus Ivica Olic.

Precizăm că Olic este la clubul Bayern Munchen din 2009, unde evoluează ca atacant. În palmaresul fotbalistului de 32 de ani ce numără şi cluburi ca Hamburger SV, CSKA Moscow, Dinamo Zagreb, sau NK Zagreb. Precizăm că, cel puţin în perioada 2010-2011, Ivica Olic a marcat 19 goluri pentru Bayern, sezon în care a câştigat campionatul, Cupa şi Supercupa Germaniei.

Sursa: UNIMEDIA cu referire la bundesliga.ro 


0 Comments: