A fost descoperită boala orgasmului precoce: o mulţime de femei suferă de ea

joi, 27 octombrie 2011

A fost descoperită boala orgasmului precoce: o mulţime de femei suferă de ea
Poză simbol
Foto: euforia.tv/

Multă vreme, cercetătorii au studiat doar problema ejaculării precoce, ce afectează bărbaţii. Un grup de cercetători portughezi a descoperit că există şi varianta ei feminină, şi anume boala orgasmului precoce, care le creează la fel de multe probleme femeilor precum ejacularea precoce bărbaţilor.


Studiul a fost făcut pe pacientele unui spital din Porto, Magalhaes Lemos, iar numărul acestora a fost de aproximativ 500, cu vârste cuprinse între 18 şi 45 de ani. Sub jumătate din ele, un procent de 40%, au declarat că au suferit ocazional de "orgasm precoce", adică au atins climaxul mult mai repede cât şi-ar fi dorit, înaintea partenerului lor. 

Pentru 14% problema este frecventă, iar pentru 3% dintre acestea problema este cronică.Cercetătorii portughezi, scrie livescience.com, nu au găsit nici o legătură între orgasmul precoce şi nivelul de satisfacţie în relaţie. "Când am orgasm precoce mă simt la fel ca un bărbat care are ejaculare precoce, nu prea văd care e diferenţa. Odată ce am terminat, îmi este neplăcut să mai continui să fac sex, iar partenerul meu vede asta şi nu are şansa şi el să termine, lucru care mă face să mă simt rău", spune una dintre femeile care a participat la studiu.

Studiul cu privire la orgasmul precoce la femei este abia la început, iar cercetările trebuie să continue. Însă, oricât ar fi de neplăcută problema orgasmului precoce, ea nici nu se compară cu o alta: cea a absenţei complete a orgasmului. Un studiu din 2010 făcut pe americance a arătat că imposibilitatea atingerii orgasmului este cea mai răspândită problemă sexuală la femei, un procent de 54 % dintre acestea, cu vârste cuprinse între 18 şi 45 de ani, declarând că nu au avut niciodată un orgasm.

0 Comments: