Kia: "Vrem să devenim cea mai iubită marcă din lume"

marți, 18 octombrie 2011

Kia:

Kia are planuri mari în ceea ce privelte viitorul brandului coreean şi, în particular, viitorul gamei sale compacte. Într-un interviu acordat reputatei publicaţii Automotive News, Hyoung-Keun (Hank) Lee, vicepreşedintele Kia, susţine că scopul primar al mărcii este de a deveni un "brand al oamenilor, aşa cum este perceput Volkswagen".


"Vrem să devenim cea mai iubită marcă din lume. Acest lucru se va traduce automat prin volume mari şi cotă de piaţă ridicată", spune oficialul mărcii asiatice. 

Conform acestuia, una dintre metodele prin care Kia va încerca să ajungă la această ţintă este proiectarea unora dintre maşinile proprii după modelul Volkswagen. Astfel, noua generaţie Kia Cee'd, care va intra pe piaţă în cursul anului 2012, îşi propune să "echivaleze cu VW Golf la capitolele dinamică şi direcţie".

În altă ordine de idei, ţinta de creştere a mărcii este una graduală. Dacă în 2011 se aşteaptă la vânzări de 2.4 milioane de maşini la nivel global, marca sud-coreeană îşi propune ca anul 2014 să aducă brandul la 2.8 milioane de unităţi vândute în toată lumea.

0 Comments: