David Beckham vrea să joace fotbal până la 40 de ani

marți, 18 octombrie 2011

David Beckham vrea să joace fotbal până la 40 de ani
Foto: uefaresults.com

Căpitanul naţionalei englezilor, starul internaţional David Beckham speră să rămână în fotbal până la 40 de ani. Fotbalistul se gândeşte unde să plece, după ce sezonul US State Major League Socces se încheie, adică pe 20 noiembrie, scrie The Telegraph.


O opţiune bună ar fi Los Angeles Galaxy, spune internaţionalul într-un interviu pentru tabloidul britanic. La fel, fotbalistul ar putea pleca la Paris Saint-Germain, Tottenham Hotspur sau Leicester City, cluburi care şi-au arătat interesul de a-l invita pe starul de 36 de ani.

„Am avut o mulţime de oferte şi trebuie să spun că sunt uimit, că la vârsta mea am primit atâtea”, recunoaşte Beckham. El a mai adăugat că nu ştie sigur ce alegere va face, dar şi-ar dori să ajungă la Jocurile Olimpice. „Mi-am făcut un secret din asta. Faptul că organizăm Jocurile Olimpice în 2012, şi vreau să merg la ele, înseamnă că sunt patriot”, a adăugat starul internaţional.

UNIMEDIA precizează că David Beckham şi-a început cariera de fotbalist de performanţă în 1993, când a început la Manchester United. A jucat şi la Preston North End în 1995.Din 2003 a ajuns la Real Madrid, din 2007 fanii l-au putut vedea la LA Galaxy, iar din 2009 acesta a început să joace pentru AC Milan.

Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: