Michael Douglas a învins cancerul!

marți, 11 ianuarie 2011

Michael Douglas a învins cancerul!
Foto: newsone.com

Michael Douglas, care a anunţat în august anul trecut că suferă de cancer, şi-a învins boala! Actorul a declarat în cadrul unui interviu televizat că a scăpat de afecţiune.


"Ştiind că tumoarea a dispărut şi în funcţie de ceea ce ştiu despre acest tip de cnacer, este probabil că am învins maladia. Tatăl meu, are 94 de ani. Aşadar vedeţi că mă simt bine cu genele mele. Dar am intrat clar în actul al treilea al vieţii mele. Sunt mai conştient de timpul care îmi rămâne de trăit şi de modul în care doresc să-l cheltuiesc", a declarat Michael Douglas în interviul pentru NBC.

Mai mult, artistul a dezvăluit că în ultima vreme a mâncat foarte mult, pentru a pune la loc cele 15 kilograme pierdute în timpul tratamentului cu citostatice şi acum pune mult mai mult preţ pe familie, după ce rudele sale i-au arătat devotamentul cât timp a fost bolnav.

0 Comments: