Cosmin Contra: "Mă retrag din fotbal, nu se poate sta în mizeria asta de campionat!"

duminică, 25 iulie 2010

 Cosmin Contra:
Foto: mpinteractiv.ro

Cosmin Contra a declarat ieri, 24 iulie 2010, intr-o emisiune televizata, dupa meciul FC Timisoara - Gloria Bistrita, scor 2-2, in care a fost eliminat in minutul 70, ca a decis sa se retraga din fotbal, deoarece nu mai doreste sa evolueze "in mizeria asta de campionat", potrivit mediafax.ro, citat de 9am.ro.


"Domnul Coltescu (n.r. - arbitrul Sebastian Coltescu) m-a facut sa ma retrag din fotbal! Nu se poate sta in mizeria asta de campionat! Nu vreau sa imi patez finalul de cariera pentru mocirla asta din Romania! Nu stiu de ce mi-a dat rosu! L-am impins in spate pe adversar, dar a exagerat...Mergem inainte! Nu pot sa vin cu sufletul aici si sa vad ce se intampla. Chiar am venit sa-i ajut pe baieti. Nu pot continua intr-un fotbal in care nu stiu daca se incearca ceva! Eu pun suflet, asa am fost toata viata! Poate mai am momente cand nu gandesc, dar sunt reactii demoment. Azi chiar nu meritam sa fiu eliminat! Nu am dat cu pumnul, l-am impins din spate si atat! Daca dadeam cu pumnul, jucatorul era jos, dar el s-a ridicat dupa doua secunde!", a declarat Contra la gsptv.

Referitor la aceasta declaratie, coechipierul lui Contra la FC Timisoara, Dan Alexa, a declarat ca spera ca fostul international sa se razgandeasca. "Mi-ar parea rau se se lase asa, si daca as putea sa-l conving sa mai joace cateva meciuri, m-as bucura", a spus Alexa.

Formatia FC Timisoara a remizat, sambata, pe teren propriu, scor 2-2 (1-1), cu Gloria Bistrita, intr-un meci din prima etapa a editiei 2010/2011 a Ligii I, in care de la ambele echipe a fost eliminat cate un jucator. Cosmin Contra a fost eliminat pentru lovirea unui adversar, in minutul 70, in timp ce Valentin Nastase (Gloria) a fost eliminat pentru un fault la Goga, in minutul 82.

Antrenorul Vladimir Petrovici a declarat, sambata, ca FC Timisoara ar fi castigat meciul cu Gloria Bistrita, daca jucatorul Cosmin Contra nu ar fi fost eliminat si a mentionat ca fundasul va fi sanctionat.

sursa: Unimedia

0 Comments: