CITEŞTE AICI mesajul integral de adio al Mădălinei Manole

duminică, 25 iulie 2010

CITEŞTE AICI  mesajul integral de adio al Mădălinei Manole
Foto: myidol.ro

"Nimeni nu are vreo vină. Toţi mă iubiţi enorm şi aţi făcut totul pentru mine. Motivul este acesta: nu mă mai pot suporta fizic vorbind, sunt defectă, un rebut, aşa cum am fost mereu, dar abia acum realizez cu adevărat. Te iubesc, Puiucul meu (n.r. - Puiu, soţul artistei), ai făcut totul pentru mine. Te iubesc, îngeraşul nostru! Vă iubesc mami, tati, Marian, Mihaela, Mihaiţă, mătuşa, tata Botoşani, Dana, George. Aţi făcut totul pentru mine şi toţi ceilalti ati fost buni cu mine. Puiucul meu, puiucul meu, puiucul meu, puiucul meu, puiucul meu, puiucul meu", acesta a fost mesajul pe care cântăreaţa Mădălina Manole şi l-a trimis pe propriul telefon înainte de a bea Furadan şi a-şi lua astfel zilele, după cum arată Cancan.


Institutul Naţional de Medicină Legală a stabilit că decesul Mădălinei Manole a fost cauzat de înghiţirea a 400 de mililitri de pesticid Furadan.

"Moartea a survenit foarte repede, în câteva minute. Este o otravă foarte puternică. Cantitatea ingerată a fost mare, cantitatea absorbită a fost mare. La doza asta este foarte greu să îţi imaginezi că putea fi salvată", a precizat Dan Dermengiu, director al Institutului de Medicină Legală.

Artista s-a născut la 14 iulie 1967 în Vălenii de Munte. Şi-a făcut debutul muzical la vârsta de 15 ani, iar în 1991 a obţinut discul de aur pentru albumul "Fată dragă".

sursa: Unimedia

0 Comments: