PLDM vrea intimitate - PD vrea transparență

joi, 10 martie 2011

PLDM vrea intimitate - PD vrea transparență
Colaj: UNIMEDIA

Democrații și liberal-democrații au opinii diferite referitor la comunicarea cu mass-media. După ce ieri, PLDM a convocat Consiliul AIE fără a anunța presa, astăzi, liderul fracțiunii, Mihai Godea, a declarat că uneori „e mai bine să ne întâlnim fără presă”. Pe de altă parte, Marian Lupu, a promis că va anunța jurnaliștii de fiecare dată când se va convoca organul consultativ al Alianței.


„În ultima perioadă am avut o comunicare foarte intensă prin intermediul mass-media, dar această modalitate nu lucrează foarte bine la atingerea obiectivului comun. Dacă considerăm că e mai bine să ne întâlnim fără presă, eu am o mare rugăminte să ne înțelegeți, pentru că nu avem nimic de ascuns, vrem doar să înlăturăm unele lucruri care ar putea inflama limbajul discuțiilor”, s-a adresat Godea către jurnaliști astăzi, 10 martie, la finele ședinței Parlamentului.

Președintele democrat, Marian Lupu, are o altă părere. „Nu ne-am convocat pe furiș, probabil cineva a solicitat să nu fie anunțată presa. Eu am fost anunțat cu două ore înainte de începerea ședinței”, a declarat Lupu, asigurând că „de fiecare dată când se va convoca ședința Consiliului AIE, presa va fi anunțată”.

UNIMEDIA precizează că începând cu săptămâna viitoare, președinția în cadrul AIE va fi deținută de către Partidul Democrat. Liderul formațiunii a anunțat că va convoca ședința Consiliului Alianței chiar în timpul săptămânii care vine.

Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: