Cea mai frumoasă soţie de fotbalist divorţează

sâmbătă, 12 martie 2011

Cea mai frumoasă soţie de fotbalist divorţează
Foto: pravda.sk

După divorţul lui Tony Parker de Eva Longoria, un alt cuplu celebru se desparte. Fostul jucător de la Real Madrid, francezul Christian Karembeu şi modelul cu cele mai lungi picioare din lume, Adriana Sklenarikova divorţează.


"Nu mi-am înşelat soţul niciodată însă de câteva luni stăteam separat. Îmi pare extrem de rău că s-a ajuns aici”, spune femeiea care are picioarele de 1,26 metri.

"Nu am putut suporta viaţa pe care o duceam. M-am simţit abandonată. Am avut o viaţă frumoasă împreună şi nu regret nimic. Putem să spunem că am evoluat în mod diferit. Nu mai avem aceleaşi nevoi. Am preferat să ne oprim aici. Avem amintiri foarte frumoase împreuna şi nu vreau să le stricăm”, spune Adriana.

Sursa: sport.ro


0 Comments: