Guma se consideră nevinovat: S-au găsit „binevoitori” în Moldova

vineri, 4 noiembrie 2011

Guma se consideră nevinovat: S-au găsit „binevoitori” în Moldova
Foto: UNIMEDIA/Igor Vrabie

Deputatul PD, Valeriu Guma, condamnat ieri de către un Tribunal de la București la 2 ani de închisoare cu suspendare, se consideră nevinovat și declară că va ataca decizia în instanța ierarhic superioară. Democratul bănuiește că în aceast caz de condamnare sunt implicați niște „binevoitori” din Moldova, dar a evitat să dea nume.

„Decizia Tribunalului este o surpriză pentru mine. E o istorie cu barbă de vreo 5-6 ani. Eu mă consider nevinovat şi nu mă tem de nimic. Picioarele se trag de aici, de la noi. S-au găsit binevoitori, care au făcut o faptă bună nu doar pentru mine, dar şi pentru familia mea. Este chestiunea mea privată. Însă, cred că este o lovitură, inclusiv și în PD”, a declarat Guma, citat de publika.md.


Potrivit lui, decizia instanței este una nejustificată, de aceea el va merge până în pânzele albe pentru a-și face dreptate și va ajunge chiar și la CEDO. „Am totală încrederea că până la sfârşit, voi găsi dreptatea şi voi fi achitat. Voi ataca această decizie la CEDO, am pregătit şi materiale”, a mai spus deputatul, menționând că este gata să renunțe la imunitatea parlamentară.

UNIMEDIA precizează că Valeriu Guma a fost găsit vinovat de către un tribunal din România de cumpărare de influenţă, complicitate la luare şi dare de mită. Acesta a fost condamnat la  2 ani de închisoare cu suspendare și obligat să achite statului român 25.000 de lei cheltuieli judiciare. Decizia nu este definitivă.

Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: