Angelina Jolie, surprinsă de cât de bine se pricepe să fie mamă

miercuri, 22 iunie 2011

Angelina Jolie, surprinsă de cât de bine se pricepe să fie mamă

Angelina Jolie mărturiseşte că cea mai mare surpriză pe care i-a rezervat-o viaţa este faptul că este o mamă foarte bună.


Şi pe lângă faptul că e o mamă bună, ei chiar îi place să stea cu copiii ei. Actriţa spune că nu şi-a imaginat niciodată că va avea 6 copii şi povesteşte că instinctele materne au apărut în 2005 când l-a cunoscut pe Brad.

 

"Să fiu mamă este una dintre cele mai mari surprize din viaţa mea. Când eram tânără nu mi-am imaginat că voi fi mamă, însă instinctele au apărut când am început să adopt şi când am început să locuiesc cu Brad care m-a făcut să vreau şi copiii mei. O familie mare poate crea haos, dar îţi dă şi o pace interioară, cel mai frumos sentiment din lume" a povestit actriţa.




Sursa: cancan.ro 


0 Comments: