Șelin, lider PSD: Eu am creat Alianța Moldova Noastră

sâmbătă, 3 iulie 2010

Șelin, lider PSD: Eu am creat Alianța Moldova Noastră
Foto: 2009.md

"Eu am creat Alianța Moldova Noastră. Am invitat diferiți politicieni la discuție și am sperat că voi uni forțele sănătoase din societate. Ulterior, după ce am cunoscut mai bine stuația, am plecat din politică." Declarația îi aparține liderului PSD, Victor Șelin, lansată în cadrul emisiunii Fabrika de la Publika TV.


UNIMEDIA precizează că Alianța Moldova Noastră este partidul, care a fost pilonul Blocului Moldova Democrată, principalul concurent al PCRM în alegerile parlamentare din 2005.

Ulterior, AMN a trecut pragul electoral în urma alegerilor parlamentare din 29 iulie 2009 și a devenit parte componentă a Alianței pentru Integrare Europeană.

Între timp, Victor Șelin, cunoscut om de afaceri, a fost ales în calitate de președinte al Partidului Social Democrat, partid condus anterior de Dumitru Braghiș, ex-prim-ministru.

sursa: Unimedia

0 Comments: