(video) Veaceslav Negruță: Nu știu de ce s-a amânat ședința Guvernului. Dl Filat o să vă spună

sâmbătă, 5 martie 2011

(video) Veaceslav Negruță: Nu știu de ce s-a amânat ședința Guvernului. Dl Filat o să vă spună
Foto: Privesc.EU

Ministrul Finanțelor, Veaceslav Negruță, declară că nu știe de ce premierul a hotărât amânarea ședinței Guvernului de astăzi. 

"Acest lucru nu ține de procesul bugetar. Detalii mai multe o să vă dea dl prim-ministru. Totul rămâne la discreția dlui Filat. Detalii vor fi ulterior. Nu are nimic în comun cu proiectul de buget sau procesul bugetar. A spus dl prim-ministru că va discuta în alt format problemele care au apărut. Din păcate, pe mine mă depășește subiectul. Eu nu sunt la curent cu altceva decât finanțele publice", a declarat pentru presă Negruță, imediat după încheierea ședinței Executivului. 


UNIMEDIA amintește că, Vlad Filat a încheiat pe neașteptate ședința Guvernului de astăzi. "Situația nu este deloc simplă. Eu trebuie să iau niște decizii. Sunt unele probleme, care nu țin de aspectul bugetar și nici de actul de guvernare", a declarat Filat în debutul ședinței și a amânat-o.



Sursa: UNIMEDIA 
Video: Privesc.eu 


0 Comments: