Privesc.Eu în judecată

joi, 3 martie 2011

Privesc.Eu în judecată
Foto: esanu.name

Aproape 2 ani în urmă Privesc.Eu a fost constituit pentru a face lumea mai transparentă. Intenționat Privesc.Eu refuzat orice emisiuni jurnalistice pentru a nu putea fi invinuți de atacuri, manipulări de partide politice și alte probleme de care suferă mass media clasică. Idea e simplă, transmitem totul ce se petrece live prin Internet. Video se stochează în arhivă absolut fără nici o modificare. Cameramanii fug tot orașul pentru a reuși la câte mai multe conferințe, adunări, judecări sau deschideri festive, parlament sau ședință de guvern.


Partidele sunt satisfăcute, mass-media preia gratis orice video care îl dorește și plasează pe TV sau embed pe site. Cel mai important că oamenii sunt satisfăcuți. În sfârșit au un ochi direct în viața politică și socială a țării.

Totul a mers perfect până în aceste zile când Oleg Brega a hotărât să facă niște banișori sau PR pe seama Privesc.Eu.

Nu-mi vine să cred că omul care toată ziua luptă pentru transparență, dă un site în judecată care aduce această transparență în baza Legii nr. 64 din 23.04.2010 cu privire la libertatea de exprimare.

Continuare pe blogul lui Vitalie Eșanu... 

sursa: Unimedia

0 Comments: