Brega papă bătaie din plăcere şi nu pentru cauza de liberă exprimare

miercuri, 9 februarie 2011

Brega papă bătaie din plăcere şi nu pentru cauza de liberă exprimare
Foto: hotnews.md

Se pare că Oleg Brega, viteazul de la Jurnal TV, papă bătaie de la poliţişti din plăcere şi nu pentru cauza de libere exprimare pentru care luptă de ceva timp. Astăzi, 9 februarie, am intrat din obişnuinţă pe site-ul Privesc.eu iar acolo tocmai era in desfăşurare o mare conferinţă ţinută de reprezentanţii nonvalorilor din Moldova, adica a gay-lor şi "lizelor".


Desigur că am intrat în discuţie cu cei de pe chat. După câteva clipe atmosfera s-a încins. Tema gay-lor a fost dezbătută la modul cel mai serios între mine şi Brega. Eu am insistat ca acesta să răspundă la întrebarea dacă este gay sau nu. Ca să ştim cum să procedăm cu el, cu să-l tratăm şi cum să-i încălcăm drepturile că tot se plânge cot la cot cu şeful homosexualilor din Moldova, domnul cu floricică pe chiloţei (se zice că are o orhidee).

Evident că Oleşca a refuzat să-mi răspundă la această întrebare precum şi la altele la care la fel am insistat.Faptul că am o parolă şi o altă culoare pe chat-ul Privesc.eu a făcut ca curajosul de la JurnalTV să se supere atât pe mine (ca şi cum am abuzat nu ştiu de ce) cât şi pe întreaga echipă Privesc.eu (care au permis ca eu să mă exprim liber pe chat), venind chiar cu ameninţarea de chemare în judecată.

Continuare pe Blogul lui Csiting.

sursa: Unimedia

0 Comments: