(video) Ce poreclă avea Voronin în copilărie, când a lucrat „prițăpcik” și de ce a fost dat afară din școală

vineri, 11 februarie 2011

(video) Ce poreclă avea Voronin în copilărie, când a lucrat „prițăpcik” și de ce a fost dat afară din școală
Foto: UNIMEDIA

Ex-președintele Vladimir Voronin dezvăluie „amintiri din copilărie” legate de porecla sa, munca în colhoz pe când era elev și excluderile din școală din cauza purtării.

„Îmi amintesc că porecla era legată de familia mea - Vorona”, spune Voronin zâmbind. Totodată liderul comunist își amintește cât de năzbâtios era în școală. „Am avut probleme cu directorul școlii. De vreo 2-3 ori am fost exclus din școală din cauza purtării”, a continuat fostul președinte.

În clasa a 8-a, a 9-a și a 10-a Voronin lucra în colhoz, mai întâi „prițăpcik”, iar mai târziu pe tractor. Acesta spune că atunci când a început să facă o școală prodesională, după jumătate de an i-a venit ideea să lase învățătura și să se întoarcă în colhoz.


Președintele PCRM mărturisește că a avut brobleme cu admiterea în instituțiile de învățământ superior deoarece nu cunoștea limba rusă. „După ce am absolvit școala medie nu cunoșteama absolut limba rusă, categoric. Eu am învățat numai în satele Moldovei”, continuă Voronin.

Probleme de acest gen, liderul PCRM a avut și atunci când a fost ales președinte: „Am fost nevoit să-mi iau o profesoară pentru 6 luni ca să învăț gramatica. Eu iubesc să scriu personal orice document”.

UNIMEDIA amintește că Vladimir Voronin a fost președinte al Republicii Moldova timp de 8 ani, din 4 aprilie 2001 până în 11 septembrie 2009.



Sursa: UNIMEDIA
Redactor: Maia Visterniceanu


0 Comments: