De ce nu plec din Republica Moldova

joi, 10 februarie 2011

De ce nu plec din Republica Moldova
Foto: andreewmd.wordpress.com

Ne tot întrecem în topuri de motive pentru care merită să părăsim Republica Moldova, recunosc că majoritatea sunt motive bune, dar se limitează la un singur lucru, bani. Totuşi nimic nu mai contează pentru un moldovean care are viză în paşaport şi e gata să-şi ia zborul din Moldova. De-ar fi unul, probabil n-aş fi scris acest articol, dar situaţia devine alarmantă.


Hai să nu ne mai plîngem pe stat, că asta facem în fiecare zi, mai bine am lua cecurile de la magazine şi am creşte cumva bugetul. Vă aduc azi cîteva motive foarte simple dar extrem de importante, pentru care nu am de gînd să părăsesc ţara.

Nu plec din Republica Moldova pentru că:

1) Sunt stimulat de greutăţi să cresc, să am, să fiu. Dacă mi-ar da statul un ajutor social de 1000 dolari, cred că aş face mai puţine decît fac acum
2) Am o sanşă din 3 milioane să ajung preşedinte. Peste hotare mi-aş construi un magazin pentru ca mai apoi să mă mîndresc că sunt unicul căruia i-a reuşit asta.

Continuare pe blogul lui Andrei Fornea...

sursa: Unimedia

0 Comments: