John Travolta este 100% homosexual, declară prietena lui cea mai bună

luni, 13 decembrie 2010

John Travolta este 100% homosexual, declară prietena lui cea mai bună
Foto: realitatea.net

Actriţa americană Carrie Fisher, cunoscută pentru rolul prinţesei Lia din primele filme ale trilogiei „Războiul stelelor", a declarat într-un interviu acordat în această săptămână că actorul american John Travolta, cel mai bun prieten al ei, este homosexual. 


„Sentimentele mele faţă de John au fost întotdeauna aceleaşi, ştim că este homosexual sută la sută, dar nu ne pasă de acest lucru. Îmi pare rău că el se simte inconfortabil cu acest lucru", a declarat Carrie Fisher.

Un alt cunoscut al lui Travolta a declarat că actorul „nu poate să stea mai mult de două luni fără să cucerească un bărbat şi să-l aducă în patul lui".

Cutremurătoarea afirmaţie îi aparţine scriitorului Robert Randolph care a publicat o carte despre relaţiile homosexuale de la Hollywood.

„A înşelat-o pe Kelly Preson cu cel puţin 16 bărbaţi", susţine autorul. Această dezvăluire nu s-a lăsat fără urmări.

"Pe 7 octombrie, 2 maşini, în două momente diferite ale zilei, au încercat să mă scoată de pe şosea. M-au urmărit kilometri întregi şi m-au împins cu maşina. Din fericire, am reuşit să scap, dar îmi e foarte frică.", a declarat Randaph.

Scriitorul spune că incidentele nu puteau fi provocate decât de Travolta şi de biserica scientelogică la care aparţine actorul, pentru că pe el l-a afectat cel mai mult ce a scris în carte.

Sursa: UNIMEDIA cu referire la click.ro


0 Comments: