(info) Directorul CBS-AXA, Ion Jigău - membru al biroului politic executiv al Partidului Democrat. Ion Jigău: Eu știu să fiu obiectiv

joi, 4 noiembrie 2010

(info) Directorul CBS-AXA, Ion Jigău - membru al biroului politic executiv al Partidului Democrat. Ion Jigău: Eu știu să fiu obiectiv
Foto: Colaj UNIMEDIA

(UPDATE, 16.21) Solicitat să comenteze informațiile, Ion Jigău a declarat următoarele: "Eu am activat toată viața ca statistician. Eu știu să fiu obiectiv. Sondajul nu poate fi pus la îndoială".

Directorul Centrului de Investigații Sociologice și Marketing "CBS-AXA", Ion Jigău, este unul din cei 25 de membri ai Biroului Politic Executiv al Partidului Democrat din Moldova, potrivit informației prezentate pe pagina oficială a formațiunii conduse de Marian Lupu.

Menționăm că CBS-AXA a prezentat, astăzi, 4 noiembrie, un sondaj despre opțiunile politice ale alegătorilor moldoveni în ajunul alegerilor parlamentare din 28 noiembrie. Potrivit acestuia, dacă duminica viitoare se va organiza  scrutinul, Partidul Democrat ar obține 19% din voturi, PLDM - 21%, PCRM - 39 la sută, iar AMN nu ar trece pragul electoral, acumulând 2%. În cadrul conferinței de presă, Ion Jigău a declarat că sondajul nu este realizat la comanda unui partid politic, finanțatorul sondajului fiind compania Public Media.


Aminitim că același Centru de Investigații Sociologice și Marketing "CBS-AXA" a realizat un sondaj în aprilie curent, potrivit căruia Partidul Democrat urma să obțină 10,8 %, iar în decembrie 2009 - 14 % la sută din voturi.



sursa: Unimedia

0 Comments: