marți, 2 noiembrie 2010
![]()
Foto: Colaj UNIMEDIA
|
Prime TV, Moldova 1 și ProTV rămân primele în topul posturilor de
televiziune cu cel mai mare volum de publicitate electorală, iar
Partidul Democrat este formațiunea care cumpără în continuare cel mai
mare volum de publicitate televizată.
Cel puțin așa arată primele rapoarte financiare partidelor, înregistrate
în calitate de concurenți electorali la Comisia Electorală Centrală.
Prime, postul controlat de omul de afaceri Vlad Plahotniuc, are cel mai
mare venit acumulat din publicitatea electorală în primele 3 săptămâni
de campanie - 657 mii lei, bani furnizați doar de Partidul Democrat. PD
este unicul partid care a cumpărat servicii publicitare de la Prime, în
contextul care un minut de publicitate electorală la acest post costă de
la 3,5 mii la 5 mii euro.
Al doilea în clasament este postul public de televiziune Moldova 1. De serviciile publicitare ale televiziunii beneficiază 6 partide: PLDM, PCRM, PD, AMN, PL și PPpNȚ, care în total au transferat către această instituție peste 600 mii lei. Televiziunea publică este urmată în top de postul Pro TV, care difuzează publicitate pentru cinci partide, în sumă totală de peste 600 mii lei.
Publika TV continuă topul, oferind servicii publicitare în valoare de cca 300 mii lei. Doar trei partide, PLDM, PCRM și PD, au ales să cumpere publicitate de la postul de televizune procomunist NIT, în valoare de puțin peste 200 mii lei.
UNIMEDIA precizează că, deși PLDM și PCRM au cele mai mari cheltuieli în această campanie electorală, Partidul Democrat este formațiunea care a cheltuit cel mai mult pe serviciile publicitare televizate.
![](http://unimedia.md/http://admin.publika.md/media/md/image/201011/oar_full/fonduri1_69212800.jpg)
![](http://unimedia.md/http://admin.publika.md/media/md/image/201011/oar_full/fonduri2_00441200.jpg)
0 Comments:
Post a Comment