Monitorul de Suceava: O moldoveancă a ajuns prostituată, pentru a obține cetățenia română

sâmbătă, 2 iulie 2011

Monitorul de Suceava: O moldoveancă a ajuns prostituată, pentru a obține cetățenia română
Foto: Monitorul de Suceava

O tânără din Glodeni, Republica Moldova, care a venit în România să facă liceul, a ajuns prostituată la Suceava şi a fost constrânsă, în perioada octombrie 2010 – aprilie 2011, să facă sex cu zeci de necunoscuţi pentru a obţine cetăţenie şi a nu fi expulzată din ţară, scrie monitorulsv.ro.

Tânăra moldoveancă, Doina P., a ajuns în România în vara lui 2006 şi timp de patru ani a urmat cursurile la un liceu din municipiul Botoşani, fiind cazată la internatul unităţii şcolare. Pentru că acasă, la Glodeni, o aştepta o sărăcie, tânăra a decis să rămână în România şi, după terminarea liceului l-a cunoscut pe Florin Răuţ, în vârstă de 29 de ani.


La sfârşitul lunii octombrie 2010, explică procurorii, Florin Răuţ i-a propus să se prostitueze, pentru a câştiga împreună bani mult mai uşor. Fără nici o sursă de venit, cu viza de şedere pe teritoriul României expirată şi convinsă de „viitorul ei soţ” că e singura metodă de a se întreţine, Doina P. a acceptat.

„Nu aveam nici un ban, nu cunoşteam nici o persoană în municipiul Suceava şi fiindu-mi expirată viza de şedere în România am continuat să practic prostituţia. În cazul în care anunţam poliţia, îmi era teamă să nu fiu expulzată în Republica Moldova şi să mi se pună interdicţie pe teritoriul României”, a declarat tânăra procurorilor.

Aceasta a mai spus procurorilor că aproape de fiecare dată când refuza să se mai prostitueze, Florin Răuţ o agresa fizic. „În acea perioadă am avut două tentative de suicid, prima dată ingerând o cantitate mare de somnifere, iar a doua oară am încercat să-mi tai venele de la mâini”, a scris tânăra în declaraţia dată la Parchet.

A reuşit să scape de „iubitul” ei în aprilie a.c., spunându-i că trebuie neapărat să meargă până în Republica Moldova, fiind aşteptată de mama ei. S-a dus la o cunoştinţă din Botoşani, și-a schimbat numărul de telefon, însă, după câteva săptămâni, a fost sunată de Florin Răuţ. „Mi-a transmis telefonic, că în cazul în care nu mă întorc mă va denunţa la poliţie cu privire la faptul că stau ilegal în România. M-a ameninţat cu moartea”.
Florin Răuţ a fost reţinut şi arestat pe data de 3 iunie a.c., iar ieri a fost trimis în judecată, alături de celălalt individ implicat în toată această poveste.

„Din luna octombrie 2010 până în luna aprilie 2011, victima a fost exploatată sexual de către cei doi, prin obligare la practicarea prostituţiei, în diferite unităţi de cazare în comun din municipiul Suceava sau localităţile limitrofe, pentru care traficanţii au perceput sume cuprinse între 50-100 euro/oră sau 300 euro/ noapte”, se preciza într-un comunicat al Brigăzii de Combatere a Criminalităţii Organizate.

Sursa: UNIMEDIA cu referire la monitorulsv.ro


1 Comment:

Anonim said...

I useԁ tο be suggestеd this website by meаns of my cousin.
I'm now not positive whether or not this publish is written via him as no one else realize such distinctive approximately my trouble. You're incredіble!
Thank you!Music Video
Feel free to surf my homepage :: Debut