Blog: Ptiu, care reforme?

luni, 27 iunie 2011

Blog: Ptiu, care reforme?

Cât păpuşarii se bat eu vreau reforme. Reforme care ar schimba tot, începând de la mentalitate.

Nu vreau să văd scuipături între politicieni, chipurile iaca cine este păpuşariu. Pe mine asta nu mă interesează. 


Nu vreau să văd nici scuipături administrative în faţa mea.

Care reforme, dă exemplu? Ar spune chiar şi un comentator al unimediei.

Taxele
Dau. De exemplu – sistemul de achitare al impozitelor pe salariu. Sistemul de azi este făcut aşa că de impozitele persoanelor fizice are grijă, dacă are, contabilul şi angajatorul şi din venitul tău îţi opreşte ceea ce-i al tău dar îi şi al statului, care-i tot al tău.

Şi ce am pân aici? Banii mei îmi sunt luaţi fără a trece prin buzunarele mele. Ce se întâmplă în acest caz la nivel de mentalitate? Eu nu socot banii eştea ai mei. Reieşind din asta – eu nu cer de la cei care administrează aceşti bani dare de seamă pentru folosirea lor.

Continuare pe blogul CuratMurdar SRL... 

sursa: Unimedia

1 Comment:

Anonim said...

Magnifісent items from you, man. ӏ've keep in mind your stuff previous to and you'rе simply
extremely fantastiс. I actually like what уou have bought here, certaіnly like what you are ѕtatіng
anԁ thе way during which уou аssert it.
You're making it enjoyable and you continue to take care of to stay it sensible. I cant wait to read far more from you. This is really a terrific site.Pinoy Videographer
Also see my website > Pinoy Videographer