(video) Vlad Plahotniuc: Moldtelecom are conturi la VictoriaBank încă din 2007

joi, 24 februarie 2011

(video) Vlad Plahotniuc: Moldtelecom are conturi la VictoriaBank încă din 2007
Foto: Privesc.EU

"Eu mi-am suspendat activitatea de președinte al Consiliului de Administrație la VictoriaBank. Dar, după declarațiile lui Vladimir Voronin, m-am documentat și am aflat că MTC are cont bancar în această bancă încă din 2007. Așa că informația privind transferul conturilor bancare este o speculație". 

Așa a comentat prim-vicepreședintele Parlamentului, Vlad Plahotniuc, informația potrivit căreia Moldtelecom și-ar fi transferat conturile bancare la VictoriaBank. Acesta a menționat că declarațiile lui Voronin ar fi cauzate de faptul că mai multe întreprinderi au plecat de la FinCombank, fapt ce i-ar putea cauza „frustrări” liderului comunist. 

Referindu-se la tarifele la telefonia fixă, Plahotniuc a precizat că orice majorare trebuie justificată.


UNIMEDIA precizează că astăzi, în cadrul ședinței Parlamentului, liderul PCRM, Vladimir Voronin a ținut să-l informeze pe Marian Lupu despre transferul de conturi bancare la VictoriaBank. Acesta a citit de pe iPad știrea publicată în această dimineață de UNIMEDIA. Ulterior, Voronin a declarat că toată această situație ar fi generată de dorința cuiva de a pune mâna pe această companie, după ce s-a anunțat că ea ar putea fi privatizată. În replică, Plahotniuc susține că nu este interesat de afaceri legate de telefonie fixă.

Amintim că UNIMEDIA a publicat în această dimineață un document, prin care conducerea Moldtelecom își anunță clienții că își mută conturile bancare de la Banca de Economii la VictoriaBank. Documentul a fost trimis de Moldtelecom către mai mulți clienți în urmă cu câteva zile.





Sursa: UNIMEDIA 
Video: Privesc.eu 


0 Comments: