Lupu: Nu mă bag în Guvern, dar am să mai fac ședințe. Voi convoca și Consiliul Suprem de Securitate

joi, 24 februarie 2011

Lupu: Nu mă bag în Guvern, dar am să mai fac ședințe. Voi convoca și Consiliul Suprem de Securitate
Foto: UNIMEDIA

Comuniștii susțin că președintele Parlamentului Marian Lupu și-a depășit atribuțiile de speaker, organizând ieri, o ședință cu șefii instituțiilor de stat. „Aceste probleme trebuie soluționate de Guvern”, susține Voronin.


La rândul său, Lupu afirmă că pe timpul guvernării comuniste, Voronin „nu ieșea din ședințe” cu viceminiștri și miniștri. Mai mult, acesta a precizat că va convoca și Consiliul Suprem de Securitate, dacă va fi nevoie.

 „Am să mai fac astfel de ședințe. Am convocat instituțiile din sistemul parlamentar. Guvernul nu se bagă în activitatea Parlamentului, iar acesta nu se bagă în activitatea Executivului. Voi convoca și Consiliul de Securitate, dacă va fi necesar”, a declarat Lupu la sfârșitul ședinței Parlamentului.

UNIMEDIA amintește că ieri, Marian Lupu a organizat o ședință la care au participat președinții comisiilor parlamentare, directorii ANRE, ANPC, Guvernatorul BNM și alți șefi de instituții de stat.

Sursa: UNIMEDIA
Reporter: Ana Rîmbu


0 Comments: