Rihanna: Îmi venea să mor când au apărut pozele cu mine goală

sâmbătă, 9 aprilie 2011

Rihanna: Îmi venea să mor când au apărut pozele cu mine goală
Foto: ninjadude.com

Timpul vindecă rănile, chiar şi pe cele ale sufletului, dar amintirile rămân. Într-o astfel de situaţie se află Rihanna, care a povestit despre un episod trist din viaţa ei – cel în care au apărut pe internet poze cu ea în pielea goală.


S-a întâmplat în 2009, puţin după ruptura dintre ea şi Chris Brown. Diva a primit vestea ca pe o lovitură de măciucă în moalele capului. Ea îi trimisese imaginile iubitului ei şi nici nu se gândea că vor deveni publice. „Când am văzut asta, am crezut că mor. Nici nu mă puteam ţine pe picioare. Eram la aeroport şi m-am dus în prima cabină de baie, am deschis larg fereastra şi m-am aşezat pe scaun. Oamenii intrau şi mă vedeau cum stau acolo. Eram împietrită, zdrobită. Nici nu îmi venea să ies din aeroport”, a mărturisit cântăreaţa.

Rihanna a declarat că acesta a fost cel mai rău lucru care i s-ar fi putut întâmpla vreodată. „Mă simţeam ca şi cum mi-ar fi fost furată întreaga viaţă privată. Mă gândeam: «Oh, minunat, acum nu mai există nimic care să nu se ştie despre mine şi despre intimitatea mea»”, a completat diva. Din păcate, ea nu a dovedit că ar fi învăţat prea multe de atunci. Un an mai târziu, a recidivat. A trimis o altă fotografie cu ea goală puşcă. Şi aceasta a devenit publică.

Pentru a accesa fotografiile click aici.

0 Comments: