Mourinho: "Guardiola este fantastic, dar sper să câştige şi el o Ligă fără scandal"

joi, 28 aprilie 2011

Mourinho:
Foto: agerpres.ro

La finalul partidei Real Madrid - FC Barcelona: 0-2 (0-0), din prima manşă a semifinalelor Ligii Campionilor, tehnicianul Jose Mourinho a vorbit în termeni deosebit de duri la adresa manierei de arbitraj, afirmând că o "echipă fantastică", precum Barcelona, nu are nevoie de ajutorul "cavalerilor fluierului", notează AFP.


"Nu i-am spus nimic arbitrului, nu ştiu de ce m-a eliminat. Doar am râs şi l-am aplaudat cu degetele. Dacă i-aş fi spus, lui şi celor de la UEFA, ceea ce gândeam, cariera mea s-ar fi încheiat chiar astăzi. De ce? De ce se întâmplă acelaşi lucru, în fiecare semifinală cu echipele pe care le antrenez eu? Suntem pe cale să discutăm despre o echipă fantastică, Barça. Nu ştiu dacă asta se întâmplă din cauza celor de la UNICEF (n. red. catalanii plătesc, în fiecare sezon, 1,5 milioane de euro pentru a-şi inscripţiona pe tricouri numele şi sigla acestei organizaţii), a puterii de care dispune domnul Villar (n. red. Angel Maria Villar este preşedintele Federaţiei Spaniole de Fotbal din 1988), sau din cauza celor de la UEFA. Nu înţeleg! Bravo, pentru că aceasta este o echipă fantastică. Această formaţie nu are nevoie de un ajutor atât de evident, arbitrii. Fotbalul trebuie să aibă aceleaşi reguli pentru toată lumea. Anul trecut, cu Internazionale, am înfăptuit un miracol. De data aceasta, nu a mai putut avea loc niciun miracol", a declarat Jose Mourinho la conferinţa de presă de după meci. 

Acesta a afirmat că FC Barcelona s-a calificat deja în finala competiţiei.

"Am fost eliminaţi. Vom merge la ei cu tot orgoliul din lume, din respect pentru lumea noastră, fotbalul. Chiar dacă această lume mă dezgustă, câteodată. De ce nu suntem lăsaţi să jucăm contra lor? Nu înţeleg. Pui la punct un sistem, iar arbitrul nu te lasă să-l pui în practică. De ce l-a eliminat pe Pepe?

Eu am câştigat două Ligi ale Campionilor pe teren. Una, cu FC Porto, un club dintr-o ţară care, în mod normal, nu se poate impune în această competiţie, şi cealaltă cu Inter Milano, care nu mai câştigase acest trofeu de 50 de ani. Guardiola este un antrenor fantastic, dar el a câştigat o Ligă cu care mi mi-ar fi ruşine (n. red. în 2009), cu scandalul de pe Stamford Bridge. Iar dacă o va câştiga în acest an, va exista scandalul de pe Santiago Bernabeu. Eu sper să câştige şi el o dată Champions League fără scandal", a încheiat Mourinho.

De partea cealaltă, Josep Guardiola a refuzat să comenteze pe marginea declaraţiilor de mai sus, rezumându-se la a spune:

"Am făcut un meci foarte bun. Ne-am apărat bine, limitând pericolul acţiunilor adversarilor. Este un rezultat bun, jucătorii mei merită felicitaţi. Este o şansă uriaşă să avem un jucător precum Messi. Nu are decât 23 de ani şi este deja al treilea marcator din istoria Barçei. Este enorm!", a spus Guardiola la aproximativ o jumătate de oră după finalul partidei. 

Sursa: tvr1.ro 

 


0 Comments: