Maradona: "Din respect pentru Messi nu voi spune dacă este mai bun ca mine"

sâmbătă, 30 aprilie 2011

Maradona:
Foto: gsp.ro

Diego Maradona a declarat că istoria va decide cine este cel mai bun fotbalist din istorie dintre el şi Lionel Messi, confom unui interviu acordat publicaţiei Clarin,  citată de Mediafax.


"Eu mi-am încheiat cariera, Messi acum şi-o construieşte. La final, istoria va decide cine este mai bun dintre Maradona şi Messi. Nu există Maradona sau Messi, noi suntem doi argentinieni", a declarat Maradona.

Campion al Italiei cu Napoli în 1987 şi 1990, fostul laureat mondial pare să aibă însă o părere pe această temă: "Din respect pentru Leo nu voi spune dacă el este mai bun sau eu am fost mai bun. Îl las în pace".

Maradona crede însă că jucătorul Barcei, campion olimpic, dublu câştigător al Balonului de Aur (2009, 2010), dublu campion al Spaniei (2009-2010), câştigător al Ligii Campionilor (2009)..."este mult mai complet".

În vîrstă de 23 de ani, pe Messi îl mai aşteaptă cel puţin 10 ani la nivel profesionist înalt, în care Leo poate doborî toate recordurile individuale pe care un fotbalist le poate stabili.

Mesii a reuşit 16 goluri în 55 de selecţii la naţională. Maradona are 34 goluri în 91 de meciuri pentru Argentina.

Sursa: gsp.ro


0 Comments: