(video) Scutece electorale de la Buliga pentru mămicile din Chișinău

joi, 28 aprilie 2011

(video) Scutece electorale de la Buliga pentru mămicile din Chișinău
Valentina Buliga, candidat PDM
Foto: UNIMEDIA/Igor Vrabie

Candidatul PDM la funcţia de primar general al Chişinăului, Valentina Buliga, a efectuat, astăzi, 28 aprilie, o vizită la două secții de maternitate din municipiu. Ea a ținut să felicite mămicile cu nașterea copiilor, dar și cu faptul că 27 aprilie este ziua când au fost lansate în producţie primele scutece de unică folosinţă. Prezentându-se ca fostă ministră și mamă a doi copii, Buliga le-a oferit femeilor câte un pachet de scutece și câte o suzetă. 


"Vă doresc să fiţi puternice şi să aveţi grijă de copiii voştri. Sunt şi eu mamă, la rândul meu, am doi copii şi ştiu ce înseamnă grija de părinte. Am aflat întâmplător că 27 aprilie este ziua când au fost lansate primele scutece de unică folosință, de aceea mi-am pus ca scop să vizitez maternitățile din oraș și să le ofer un mic cadou. Iată asta a fost ideea mea năstrușnică", a spus ea.

Vizita Valentinei Buliga se înscrie în obiectivul de promovare a metodelor moderne şi calitative de îngrijire a nou-născuţilor, parte componentă a celor 10 priorităţi, care stau la baza programului său electoral – „Chişinăul, oraş al copiilor fericiţi”.



Sursa: UNIMEDIA 
Video: Privesc.eu 


0 Comments: