HP la expoziţia Retail Business Technology 2011

vineri, 29 aprilie 2011

HP la expoziţia Retail Business Technology 2011
Foto: hp.com

HP va prezenta portofoliul complet de Retail Point of Sale (POS) şi a soluţiilor Digital Signage la Expoziţia Retail Business Technology 2011. Acesta va fi însoţit de parteneri ISV inclusiv GK Software, Beanstore PSMS, Retalix, Scala şi subliniind modul în gama sa de POS şi tehnologii inovatoare Digital Signage sprijinul comercianţilor cu amănuntul în abordarea provocării de schimbare a comportamentului consumatorilor în mediul de retail.


HP POS şi sisteme de Digital Signage oferă retailerilor libertatea de a personaliza o soluţie pentru a se potrivi nevoilor specifice ale afacerii lor şi să înţeleagă nevoile diferite ale clienţilor lor. Printre soluţiile demonstrate la spectacol se numără HP rp5700, ap5000 All-in-One sistem POS şi noul HP SignagePlayer soluţie MP8000r, care încorporează un software nou de la Scala ®, care este proiectat pentru a face mai simplu şi mai uşor informarea pentru companii a clienţilor odată cu  creşterea vânzărilor şi scăderea costurilor.

Sistemul HP ap5000 All-in-One POS este primul touch-sistem care permite comercianţilor cu amănuntul să pună în aplicare cu uşurinţă în mediul lor de vânzare cu amănuntul existent. Acesta are un all-in-one, configurare integrata, compact, cu toate elementele de bază necesare pentru hardware-ul POS retailerii pot începe imediat. All-in-One sistem POS include CPU, integrat monitor LCD rezistiv-touch de 38 de cm, cititor de banda magnetica.

Între timp, HP rp5700 este un sistem extrem de stabil, fiabil POS, care oferă performanţe dovedite, securitate şi flexibilitate. Sistemul este extrem de robust şi are un ciclu de viaţă garantat de HP de cinci ani.

Noul HP SignagePlayer MP8000r este conceput special pentru întreprinderi, în special în sectorul comerţului cu amănuntul, ospitalitate, asistenţă medicală şi educaţie, care doresc să implementeze rapid full-featured digitale într-o singură locaţie sau într-o reţea de mici dimensiuni. Cu built-in, şabloane proiectate profesional, utilizatorii se pot informa de la clienţii cu privire la promoţii in-store, plăci de meniu, semnalizare lobby şi crearea sau actualizarea vizuală atractivă.

Publicitate

sursa: Unimedia

0 Comments: