Volkswagen atacă segmentul low-cost al pieței chineze

marți, 26 aprilie 2011

Volkswagen atacă segmentul low-cost al pieței chineze
Foto: masini.ro

Volkswagen ia in calcul posibilitatea introducerii unui nou brand low-cost, exclusiv pentru piata din China.  La editia din anul acesta a Shanghai Auto Show, Volkswagen Group si-a extisn oferta prin introducerea oficiala pe piata vjineza a branduluI Seat. Insa VW Group nu doreste sa se opreasca aici si ia in considerare posibilitatea crearii unui brand low-cost special pentru a-si gasi drumul catre cel mai popular segment de piata din China, segmentul entry-level.


"La aceasta ora suntem in plin proces de evaluare a posibilitatilor, impreuna cu partenerul nostru, First Auto Works, in vederea stabilirii oportunitatii adaugarii unui nou brand la portofoliul nostru, pentru a patrunde in segmentul low-cost de pe piata din China." a declarat Soh Weiming, vicepresedinte executiv, responsabil de vanzari si marketing pentru VW Group in China.

Volkswagen nu ar fi primul producator auto strain care ar veni cu aceasta idee. Mai multi jucatori de talie mondiala au format branduri low-cost, cu destinatia precisa fiind segmentul entry-level din China, printre care, General Motors imrpeuna cu Bajoun si Honda alaturi de Li Nian.

"Momentan nu tintim o bucata din cele 20 de procente pe care le detine piata low-cost din totalul pietei auto chineze, insa inainte de a lua o decizie, trebuie sa stim cum va evolua aceasta piata," a adaugat Soh Weiming.

In anul 2010, VW Group a comercializat aproape 2 milioane de unitati in China, inregistrand o crestere de 37,4% fata de anul precedent. Compania a dezvaluit recent planurile sale de a investi 10,6 miliarde Euro in China, cu scopul de a mari vanzarile viitoare.

Sursa: masini.ro


0 Comments: