Renault planifică să îşi diferenţieze maşinile de cele produse de Dacia. Dacia va rămâne o marcă entry-level

vineri, 12 noiembrie 2010

Renault planifică să îşi diferenţieze maşinile de cele produse de Dacia. Dacia va rămâne o marcă entry-level
Foto: zf.ro

Renault se pregăteşte să pună capăt împărţirii logo-urilor Renault şi Dacia pe aceleaşi modele de maşini, scrie Wards Auto.


Într-un interviu acordat publicaţiei de designerul şef al Renault Laurens van der Acker, primul pas spre diferenţierea mărcilor va fi o nouă grilă faţă asemănătoare celei de pe modul concept DeZir.

Conform acestuia, decizia de rebadging al modelelor Dacia Logan ca Renault a făcut parte din programul de conştientizare a brandului Renault pe pieţele emergente, această politică ţinând însă de strategiile pe termen scurt ale companiei.

"Vom folosi încă drept bază de pornire modelele Dacia, dar vom începe să schimbăm caroseria, barele faţă şi spate, grilajul faţă şi farurile", a spus van den Acker. "Rezultatele sunt foarte promiţăttoare. Asta ne va permite să ne apropiem tot mai mult de o imagine Renault".

Renault vinde maşini Logan sub brand Dacia în România şi alte ţări şi sub brand Renault pe pieţe emergente precum Brazilia, Rusia şi Iran.

În 2005, 6,8% dintre autovehicule entry level au fost au fost vândute sub brand Renault. În 2009, cifra a crescut la 41,8% din cele 534.689 unităţi.

"Dacia va rămâne Dacia" a spus van den Acker. "Avem un brand cu un potenţial uriaş. Trebuie să separăm cele două mărci. Nu doresc să le amestec".

Sursa: zf.ro


0 Comments: