(FOTO) Antonio Banderas - căsătorit, dar obsedat de femei goale

vineri, 12 noiembrie 2010

(FOTO) Antonio Banderas - căsătorit, dar obsedat de femei goale
Foto: mobini.pl

Starul spaniol Antonio Banderas s-a reprofilat: a inaugurat la Madrid prima sa expozitie de fotografie. Toate cele 23 de portrete reprezinta femei goale si pline de senzualitate.


Renumitul actor spaniol Antonio Banderas, in varsta de 50 de ani, este admirat si invidiat deopotriva pentru talentul sau si pentru fizicul de adevarat latino lover. Are o cariera de succces si este mai tot timpul inconjurat de femei frumoase, spre disperarea sotiei sale, actrita americana Melanie Griffith, in varsta de 53 de ani. 

Si asta cu atat mai mult cu cat Banderas si-a petrecut mare parte din timp, in ultimele luni, fotografiind femei goale. El a realizat 23 de portrete cu tinere apetisante si a inaugurat prima sa expozitie fotografica, "Secretos sobre negro" (n.r. - "Secrete despre negru"), la Madrid. "Mi-a placut dintotdeauna sa fac fotografii, dar nu m-am gandit niciodata sa le expun. Insa, cand am primit propunerea, am fost in al noualea cer", a spus starul iberic. 

"Am ales sa fotografiez tinere nud si sumar imbracate pentru ca am vrut sa arat cat de minunate si importante sunt femeile in viata noastra. Ele sunt cele care ne domina. A fost o placere sa realizez aceste portrete cu doamne si domnisoare care te lasa cu gura cascata cand le privesti", a adaugat Banderas. "Nu stiu cat de bine s-a simtit sotia, Melanie, stiindu-ma inconjurat de atatea femei frumoase, dar nu mi-a facut crize de gelozie, pentru ca si-a dat seama ca este vorba de arta", a afirmat actorul. 



Sursa: cancan.ro


0 Comments: