Lenuţa Burghilă: „Ajunge să supravieţuim. E timpul să trăim cu adevărat!”

joi, 11 noiembrie 2010

Lenuţa Burghilă: „Ajunge să supravieţuim. E timpul să trăim cu adevărat!”
Foto: UNIMEDIA

Candidatul independent, Lenuţa Burgilă, s-a lansat astăzi oficial în campania electorală şi a prezentat principalele repere ale platformei sale electorale. În această campanie, Burghilă va miza pe sloganul - „Ajunge să supravieţuim, e timpul să trăim cu adevărat”.


„De data aceasta am venit în faţa voastră cu o idee mai originală. Vreau să ajung în Parlament, cu susţinerea cetăţenilor Republicii Moldova. Venind în Parlament voi avea o posibilitatea mai reală de a soluţiona doleanţele oamenilor simpli”, a explicat candidatul independent.

Cât despre viitorul preşedinte a ţării, Lenuţa Burghilă a menţionat că şi-ar dori ca acesta să fie apolitic. „Eu personal doresc să fie o persoană dinafara vreunui partid, o persoană notorie, care este neutră politic”, a accentuat ea.

Artista a subliniat că nu este sponsorizată de nimeni. „Eu mi-am investit ideile mele în acest proiect , mijloacele care le-am câştigat în cadrul turneului de la Moscova şi banii adunaţi de la nunţi şi cumătrii”, a specificat Lenuţa Burghilă.

În platforma electorală, aceasta a trasat trei repere: dezvoltarea ţării în plan socio-cultural şi economic, dezvoltarea şi susţinerea domeniului cultural sub toate aspectele şi promovarea imaginii ţării.

Artista a pregătit şi un imn cu această ocazie - „Să ridicăm cu cinste ţara”. Cât despre sigla concurentului, este compusă de o corabie în formă de liră , ce simbolizează „o mişcare înainte prin cultură şi artă”.

Sursa: UNIMEDIA
Reporter: Cristina Buzovschi


0 Comments: