Incident electoral între un reprezentant PL şi mai mulţi membri a Partidului „Moldova Unită”

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Incident electoral între un reprezentant PL şi mai mulţi membri a Partidului „Moldova Unită”
Colaj UNIMEDIA

Membrii Partidului „Moldova Unită – Единая Молдова” îl acuză pe consilierul local în comuna Tohatin, Ion Postolache, care este totodată şi membru al Partidului Liberal, că le-a interzis să plaseze afişe electorale în localitate. La rândul său, consilierul a negat acuzaţiile şi a spus că le-a făcut doar o observaţie tinerilor să nu deterioreze afişele electorale postate pe panouri de către alţi concurenţii electorali. Incidentul s-a produs ieri, 12 noiembrie, în comuna Tohatin.


„Ion Postolache le-a interzis membrilor Partidului „Moldova Unită – Единая Молдова” să facă agitaţie electorală în această comună, ameninţîndu-i cu răfuială fizică. Consilierul Liberal le-a interzis să încleie afişe electorale avînd comportament banditesc, limbaj vulgar şi indecent”, se arată într-un omunicat remis presei din partea formaţiunii MU.

Reprezentanţii MU consideră că incidentul dat este o încălcare a legislaţiei în vigoare şi cer organelor competente să se autosesizeze, iar consilierul să fie tras la răspundere.

„Eu eram prin preajmă şi am văzut cum tinerii au deteriorat mai multe afişe PLDM şi a altor concurenţi de pe panoul electoral, de accea m-am apropiat şi le-am făcut observaţie după cum au meritat. Le-am spus doar să nu rupă celelalte afişe, eu nu le-a interzis să încleie altele noi”, a precizat Ion Postolache pentru UNIMEDIA.

De asemenea, reprezentantul Partidului Liberal, Petru Grozavu, a menţionat că la adresa formaţiunii nu a parvenit nici un fel  plângere din partea MU.

Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: