Lenuţa Burghilă vrea să rămână în politică: Voi combina viaţa mea de artist cu cea de politician. Cred că este frumos şi original

vineri, 3 decembrie 2010

Lenuţa Burghilă vrea să rămână în politică: Voi combina viaţa mea de artist cu cea de politician. Cred că este frumos şi original
Foto: UNIMEDIA

Lenuţa Burghilă se declară mulţumită de rezultatul alegerilor parlamentare anticipate din 28 noiembrie şi anunţă că are de gând să-şi continue activitatea sa în domeniul politic. "Când am văzut lista de candidaţi am crezut că voi fi susţinută doar de familia mea, însă oamenii m-au votat. În continuare voi combina viaţa mea de artist cu cea de politician. Cred că este frumos şi original", a precizat Lenuţa Burghilă în cadrul unei conferinţe de presă.


Burghilă nu exclude că va adera la vreun partid sau mişcare politică în viitor. Cât despre participarea la alegerile locale din 2011, aceasta a specificat că nu vrea să candideze de una singură şi că ar prefera să fie înaintată din partea unei formaţiuni. "Nu sunt sigură că mă va înainta cineva în funcţia de primar al capitalei, de aceea poate voi susţine pe altcineva în această funcţie", a spus ea.

Totodată, Lenuţa Burghilă a anunţat că va realiza câteva acţiuni caritabile până la Anul Nou la azilul de bătrâni din Chişinău şi că va lansa un nou colind de Crăciun. "Colindul l-am scris în timp ce mergeam în microbuz, acum lucrez la melodie. Sper să găsesc şi un sponsor, pentru că nu mai vreau să solicit ajutor din partea guvernului. Nu mai vreau să fiu învinuită pe nedrept, de aceea voi căuta suportul din partea oamenilor de bună credinţă", a mai spus artista.

UNIMEDIA precizează că în calitatea de candidat independent Lenuţa Burghilă a reuşit să acumuleze 0,02% din sufragii sau 369 de voturi.

Sursa: UNIMEDIA
Reporter: Cristina Buzovschi


0 Comments: