Filat, Tkaciuk, Ghimpu, Osipov și Lupu despre rezultatele EXIT-POLL!

duminică, 28 noiembrie 2010

Filat, Tkaciuk, Ghimpu, Osipov și Lupu despre rezultatele EXIT-POLL!

UNIMEDIA te invită să urmărești mai jos primele declarații făcute de liderii politici după prezentarea rezultatelor exit-poll de către PublikaTV și PrimeTV.


Vlad Filat, președinte PLDM: Țin să mulțumesc cetățenilor RM pentru modul în care au reacționat la un moment cu adevărat crucial pentru țara noastră, au reacționat prin implicare.  "Faptul că atât de mulţi concetăţeni au votat alegând viitorul demostrează că suntem o societate matură. Am înţeles că doar prin implicare putem merge înainte. În rezultat, am ajuns să vedem cum incredibilul în Republica Moldova poate să se realizeze.

Mihai Ghimpu, președinte PL:  Eu cred ca PL ar fi trebuit sa ia mai mult, eu știu ce întâlniri am avut cu alegătorii. Oricare vor fi rezultatele, vom mulțumi cetățenilor pentru votul de încredere.  


Serafim Urechean, liderul AMN: ”Suntem un partid cu tradiții. Noi am avut mesajul acesta constructiv, pe viitor ne vom concentra la alegerile locale, alte lucruri le vom discuta mai târziu”

Victor Osipov, vicepreședinte AMN: Trebuie sa mai asteptam rezultatele CEC și totul va fi bine, exit poll-ul este un exercițiu sociologic, sunt sigur că rezultatul CEC o să fie cel care l-am așteptat, am mizat realist pe 11 mandate.

Marian Lupu, președinte PDM: Așteptăm rezultatele finale, este absolut lipsit de sens de a spune că sunt date definitive. Exact așa cum nu am anuntat cifre și așteptări în campanie, așa vom proceda și acum. 

Mark Tkaciuk, candidat PCRM: Nu comentăm și nu credem în rezultatele EXIT-Poll. 

Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: