Sergiu Mocanu la secţia de vot: Am votat pentru ca Republica Moldova să fie restituită cetăţenilor ei

duminică, 28 noiembrie 2010

Sergiu Mocanu la secţia de vot: Am votat pentru ca Republica Moldova să fie restituită cetăţenilor ei
Foto: europalibera.org

"Am votat pentru ca Republica Moldova să fie restituită cetățenilor ei, pentru că acum ea aparține unui grup restrâns de oameni bogați și înarmați". Declaraţia aparţine liderului Partidului pentru Neam şi Ţară, Sergiu Mocanu, se arată într-un comunicat de presă al Partidului, publicat pe icomunicat.md.


„Am votat pentru ca moldovenii plecați peste hotare să se întoarcă acasă. Am pledat pentru un viitor mai bun copiilor noștri", spune Mocanu.

Acesta susţine că Republica Moldova nu este în prezent a cetăţenilor, ci aparţine unui grup restrâns de oameni avuţi. "Lupta continuă!", a conchis Sergiu Mocanu.

Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: