(video, audio) Show cu bufoni și "pulimioate" în coaliția de guvernare

marți, 5 iulie 2011

(video, audio) Show cu bufoni și
Colaj: UNIMEDIA

După ping-pongul cu declarații dintre Vlad Filat și Vlad Plahotniuc, urmează un nou duel al acuzațiilor. De această dată, protagoniști sunt ministrul economiei Valeriu Lazăr și președintele comisiei parlamentare buget și finanțe, Veaceslav Ioniță. 

Valeriu Lazăr este hotărât să-l acționeze în judecată pe Veaceslav Ioniță pentru defăimare și informații false lansate la adresa sa în cadrul unei emisiuni televizate.

”Veaceslav Ioniță se declară expert în toate domeniile. Cu omul care comentează de la șopârle până la cosmos, ceva nu-i în regulă, s-a transformat într-un bufon sau într-un câine care latră pentru a nu se împrăștia turma când ciobanul pleacă.


Eu dacă intru într-o polemică cu Veaceslav Ioniță, atunci pierd. Cu demagogii nu poți să câștigi polemicile. Demagogii de dimineață până seara ”vkliuciaiet pulimiot și tu-tu-tu” în toate domeniile”, a declarat Lazăr, marți, 5 iulie într-o conferință de presă.

”Dacă nu-și cere scuze în public pentru defăimare, eu îmi asum dreptul de a-l acționa în judecată pentru declarațiile sale fără acoperire factologică”, a mai adăugat ministrului Economiei.

Ca răspuns la declarațiile făcute de Lazăr, Veaceslav Ioniță a afirmat că puțin îl interesează ce crede primul. ”Puțin mă interesează frustările omului dat, ceea ce mă interesează este ca cetățenii Republicii Moldova să știe că instituțiile publice lucrează spre binele cetățeanului. Nota mi-o dă alegătorul, iar eu sunt numit în funcție de alegător. În ce privește dnul Valeriu Lazăr, să-și dea demisia până ce nu a fost demis. Asta trebuie să facă un om care mai pretinde că are demnitate”, a menționat acesta.

Amintim că Veaceslav Ioniță a declarat săptămâna trecută în cadrul unei emisiuni televizate că Ministerul Economiei a negociat defectuos livrările energiei electrice către companiile de distribuție moldovenești, stabilind un preț exagerat. Acesta a cerut vicepremierului Valeriu Lazăr să demisioneze.



Sursa: UNIMEDIA 
Reporter: Cristina Aramă 


0 Comments: