Chirtoacă l-a demis pe Modârcă

marți, 5 iulie 2011

Chirtoacă l-a demis pe Modârcă
Foto: UNIMEDIA/Igor Vrabie

Arhitectul-şef al Capitalei, Vald Modârcă, a fost demis pe motiv că a atins vârsta de pensionare. Informaţia a fost oferită de către serviciul de presă al Primăriei Chişinău. Dorin Chirtoacă a emis o dispoziţie în acest sens, anunță jurnal.md


UNIMEDIA amintește că ieri, viceprimarul de ramură, Nistor Grozavu a declarat că Vladimir Modârcă ar putea fi demis. De cealaltă parte, Modârcă a anunțat că nu cunoaște care ar fi motivele demiterii sale, însă afirmă că se va conforma unui eventuale decizii.

Printre motivele invocate se numără și atingerea vârstei de pensionare. „Despre demiterea mea se vorbește deja de 24 de ani. Fiecare nou primar venit, întâi mi-a propus demisia. De două ori am fost chiar demis și apoi restabilit de judecată. Eu nu m-aș mira dacă aș fi demis iarăși, oricum peste doi ani iarăși m-oi întoarce”, afirmă șeful Direcției generale Arhitectură, Urbanism și Relații Funciare.

Arhitectul orașului a menționat ieri totuși că se va conforma deciziei pe care o va lua primarul. „Eu mă consider un băiat serios și nu am de gând să mă judec cu primarul. Dacă organul public local nu are nevoie de Modârcă, nici eu nu am nevoie de ei. Eu niciodată nu am contenit să mă ocup de proiectări din arhitectură și urbanism, chiar și în perioada domniei mele aici la Direcția generală Arhitectură, Urbanism și Relații Funciare”, a precizat acesta.

UNIMEDIA precizează că Vladimir Modârcă a atins de curând vârsta de 62 de ani. Și-a început activitatea profesională după absolvirea în 1968 a Colegiului de construcții din Chișinău. În anii 1971-1976 a studiat la Facultatea de Arhitectura și Urbanism a Institutului Politehnic din Chișinău, după care a activat în calitate de arhitect, ulterior arhitect-șef de proiect la Institutul de proiectări „Chișinăuproiect”.

Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: