Blog: Banii altora

marți, 5 iulie 2011

Blog: Banii altora

Nu îmi place să număr banii altora, cam mi-i totuna cum lumea îi face, nu le număr vacanțele, mărimea casei, afacerile soțiilor (amantelor) și toate astea. Eu din adolescență l-am ascultat pe Thompson, care spunea că “Într-o societate blocată, unde toată lumea este vinovată, singura crimă este sa te lași prins. Într-un univers al hoților, singurul păcat definitiv este prostia ”. 


După cum spuneam, eu nu număr banii altora, până când nu realizez că într-o măsură mai mare sau mai mică contribui la bunăstarea altora. Eu sunt foarte fericită să contribui la bunăstarea altora, atâta timp cât această contribuție este argumentată. Era un film mediocru despre niște tipi care au hotărât să fure câte un cent (sau 10, sau un dolar) și niciun om nu va observa asta, în schimb „hoții” vor câștiga milioane. Noi tot nu observăm.

Presa scrie despre „duelul politic”, despre „destrămarea Alianței” și „războaie economice”. Mi-e totuna de Alianță, e absolut firesc să se formeze Alianțe, să se destrame, să vină opoziția la putere, dar mai ales să apară o grămadă de mizerie în declarații.

Continuare pe blogul Vladei Ciobanu...

sursa: Unimedia

0 Comments: