Privesc.Eu s-a lansat și în România

joi, 14 aprilie 2011

Privesc.Eu s-a lansat și în România
Colaj: UNIMEDIA

Site-ul de transmisiuni video în direct din R. Moldova, Privesc.Eu, s-a lansat și în România. Primul LIVE în țara vecină a fost efectuat la 11 aprilie, anunță fondatorii companiei. 

"Este primul caz atunci când un proiect online din Republica Moldova vine în România cu aceeași idee de succes și încearcă să se intergreze viața socială, politică și culturală pe același site", a declarat Vitalie Eșanu pentru UNIMEDIA, unul dintre fondatorii Privesc.eu. 


Astfel, începând din această săptămână, utilizatorii de Internet din R. Moldova și România vor putea urmări ÎN DIRECT pe Internet cele mai importante evenimente din cele două țări.

UNIMEDIA precizează că Privesc.EU acoperă peste 430 mii de vizitatori unici lunar, portalul nostru de știri fiind unul dintre partenerii de bază ai site-ului de transmisiuni video.

Privesc.Eu a fost lansat în luna iulie 2009.

Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: