Moldova Agroindbank a devenit furnizor de soluţii integrate de comerţ electronic şi plăţi on-line

joi, 14 aprilie 2011

Moldova Agroindbank a devenit furnizor de soluţii integrate de comerţ electronic şi plăţi on-line
Foto: maib.md

BC „Moldova Agroindbank” SA a încheiat procedura de certificare la sistemele internaţionale de plăţi cu carduri Visa Inс şi MasterCard WW pentru acceptarea cardurilor la plată în mediul Internet - comerţul electronic (e-commerce). Astfel, banca a devenit furnizor de soluţii integrate în domeniul comerţului electronic şi plăţilor on-line, dezvoltate cu utilizarea protocolului securizat 3D Secure, fapt care se înscrie în strategia dezvoltării durabile a băncii, bazate pe aplicarea unor tehnologii informaţionale avansate.


Pachetul de soluţii integrate în domeniul comerţului electronic de la MAIB va stimula dezvoltarea plăţilor electronice în Republica Moldova, va contribui la o promovare mai activă a produselor şi la creşterea vânzărilor. Întreprinderile comerciale obţin un acces fără precedent la noile pieţe de desfacere, iar consumatorii – opţiuni vaste de produse şi servicii la preţuri mai competitive.

Dezvoltarea comerţului electronic stimulează concurenţa şi competitivitatea prin extinderea ofertelor de produse, prin apariţia de noi comercianţi şi de noi tipuri de relaţii între furnizori şi consumatori.

Avantajele e-commerce pentru comercianţi sunt: accesul la noi segmente de piaţă; operativitatea în efectuarea tranzacţiilor; reducerea costurilor de aprovizionare, de desfacere şi de publicitate; eliminarea unor operaţiuni manuale şi reducerea erorilor; simplificarea sistemelor de decontare şi de plată; urmărirea operativă a competitivităţii preţurilor; interacţiune optimă cu clienţii.

Beneficiul principal al comerţului electronic pentru consumatori constituie posibilitatea procurării unei game extinse de produse şi servicii la preţuri mai mici, având în vedere costurile reduse suportate de comercianţi. În acelaşi timp, comerţul electronic asigură un confort maxim pentru consumatori, oferindu-le posibilitatea procurării mărfurilor şi serviciilor fără a se deplasa la centre comerciale, de cele mai dese ori mărfurile procurate fiindu-le livrate la domiciliu sau la sediu.

Calitatea superioară, accesul maxim, confortul sporit şi cultura înaltă de deservire a clienţilor din toate segmentele fac parte integrantă din activitatea BC „Moldova Agroindbank” timp de două decenii. În contextul celei de-a 20-a aniversări, banca îşi asumă angajamentul ferm faţă de parteneri, actualii şi viitorii clienţi pentru îndeplinirea acestei misiuni şi pe viitor, deoarece puterea stă în noi!

Publicitate

sursa: Unimedia

0 Comments: