(grafic) Prime, Radio Noroc și Makler - instituții media cu cea mai mare audiență

marți, 26 aprilie 2011

(grafic) Prime, Radio Noroc și Makler - instituții media cu cea mai mare audiență
Colaj: UNIMEDIA

Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) a lansat la 21 aprilie rezultatele studiului naţional de audienţă a presei scrise şi audiovizuale, realizat în perioada 2-30 martie 2011 de către Institutul de Marketing şi Sondaje IMAS-INC Chişinău, la comanda CJI. 

Astfel, postul privat de televiziune Prime are cea mai mare audienţă la nivel naţional, fiind urmat de postul public de televiziune Moldova 1. Pe locul trei la audienţă se află NIT, 4-ProTV Chişinău, 5-TNT, 6-TV7, 7- CTC, 8 - N4, 9 - JurnalTV şi 10 - PublikaTV. 


Dintre posturile radio, cel mai mare număr de ascultători la nivel naţional îl are Radio Noroc. Radio Moldova 1 este pe doi, Russkoe Radio - 3, Hit FM - 4, Chanson - 5, Vocea Basarabiei - 6, Radio Sănătatea - 7, Kiss FM- 8, Retro FM- 9 şi Fresh FM - 10.

Cele mai citite ziare sunt - Makler, Komsomoliskaia pravda, Argumenti i fakti, Comunistul, Săptămâna, Timpul de dimineață, Moldova Suverană, Antena, Flux, Trud.

Cercetarea a fost efectuată pe un eşantion total de 1734 persoane, rezidente în localităţile urbane şi rurale ale RM, cu o eroare maximă de eşantionare de +/-2.6%. Eşantionul a cuprins 64 de localităţi, inclusiv municipiile Chişinău, Bălţi şi Comrat. Eşantionarea s-a făcut pe cote de vârstă şi sex conform datelor obţinute de la Departamentul de Statistică.







Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: