(VIDEO) Eşti ministru şi nu ai îndeplinit ordinele şefului statului? VEZI AICI cum eşti "lăudat" de preşedinte

joi, 2 septembrie 2010

 (VIDEO) Eşti ministru şi nu ai îndeplinit ordinele şefului statului? VEZI AICI cum eşti
Foto: UNIMEDIA

Neînțelegeri între Ghimpu și Marinuță

"Eu ţi-am dat dispoziţie ca Comandant Suprem, pe mine nu mă interesează ce a hotărât Comisia! Când îţi spun eu, să rezolvi problema! Şi să-mi raportezi!" Acesta a fost un fragment al discuţiei telefonice dintre preşedintele interimar, Mihai Ghimpu şi ministrul Apărării, Vitalie Marinuţa, care a avut loc astăzi, 2 septembrie, la Obileni, în timpul receptării ajutorului umanitar din România.

Ghimpu l-a telefonat pe ministrul Apărării, după ce locuitorii satului Obileni şi Cotul Morii s-au plâns că soldaţii Armatei Naţionale nu i-au ajutat să-şi transporte lucrurile personale din casele inundate. "Eu am vorbit cu ministrul Apărării şi l-am rugat să vorbească cu primarii ca să vedem de ce ajutor au nevoie oamenii. Eu am dat ordin ca Comandant Suprem al Armatei şi am dat dispoziţie să vină soldaţii să ajute oamenii bătrâni să-şi scoată lucrurile din case", a spus Ghimpu.


Pe de altă parte, preşedintele raionului Hânceşti, Anatol Chetraru, susţine că indicaţia de a nu utiliza contingentul Armatei Naţionale pentru evacuarea lucrurilor personale a oamenilor în etate din localităţile sinistrate a fost dată de premierul Vlad Filat în cadrul şedinţei Comisiei Naţionale Situaţii Excepţionale, lăsând să se înţeleagă că ministrul Apărării este pus într o situaţie, în care nu ştie pe cine să asculte.

"Din păcate, doritori de a specula pe seama sinistraţilor sunt foarte mulţi şi vedem acest lucru mai ales în ultimele zile, mă refer aici la preţul la pâine, de exemplu. Guvernul şi premierul nu au de gând să comenteze toate prostiile, deoarece au alte lucruri mai importante de făcut, cum ar fi asigurarea cu acoperiş a sinistraţilor. Nu acuz direct pe nimeni, dar mă refer la toţi cei care nu şi văd altceva de făcut decât să speculeze pe seama sinistraţilor", a declarat purtătorul de cuvânt al premierului.

Ministrul Apărării, Vitalie Marinuţa, nu a fost găsit pentru a comenta situaţia.


Sursa: UNIMEDIA



0 Comments: