Mihai Ghimpu a participat la sărbătoarea primului sunet la Liceul „Gheorghe Ghimpu” din satul de baştină

miercuri, 1 septembrie 2010

Mihai Ghimpu a participat la sărbătoarea primului sunet la Liceul „Gheorghe Ghimpu” din satul de baştină
Foto: prm.md

„De 1 septembrie nu am putut trece indiferent pe lângă satul meu de baştină Coloniţa, pe lângă şcoala în care am învăţat. Am vrut să fiu alături de consătenii mei şi de copiii lor care învaţă în acest liceu, care de nouă ani poartă numele fratelui meu, Gheorghe Ghimpu”, a menţionat Preşedintele în deschiderea careului solemn cu ocazia începerii noului an şcolar în faţa elevilor, părinţilor şi profesorilor prezenţi.


Preşedintele i-a îndemnat pe elevi să fie mândri de faptul că „sunt fii ai satului Coloniţa, care, de-a lungul anilor, a crescut oameni harnici, deştepţi şi gospodari” şi i a invitat în vizită la vila prezidenţială de la condriţa.

El a  a venit şi cu cadouri pentru Liceul „Gheorghe Ghimpu”, oferind câteva seturi de carte pentru biblioteca acestei instituţii de învăţământ, printe care se regăsesc mai multe exemplare din volumul semnat de Gheorghe Ghimpu „Conştinţa naţională a românilor moldoveni”, îndemnându-i pe elevi să se ghideze în activităţile lor de adevăr şi dreptate şi să valorifice moştenirea înaintaşilor.

UNIMEDIA precizează că tot astăzi, Preşedintele Mihai Ghimpu a participat şi la careul solemn cu ocazia începerii anului şcolar la liceul „Mihail Sadoveanu” din capitală.

Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: