Doamna intimidată de deputatul Iurie Muntean: M-am dus la manifestaţie pentru că se anunţase că va veni Voronin, dar a venit un comunist de mic grad. Muntean: Era un provocator al PLDM

luni, 30 august 2010

Doamna intimidată de deputatul Iurie Muntean: M-am dus la manifestaţie pentru că se anunţase că va veni Voronin, dar a venit un comunist de mic grad. Muntean: Era un provocator al PLDM
Foto: UNIMEDIA

Iurie Muntean ofensează o doamnă la o întîlnire cu alegătorii

"Citind anunţul că va veni Vladimir Voronin la întâlnirea cu alegătorii, am hotărât  să fiu prezentă la această manifestare, pregătindu-mă să-l întreb despre boicotarea şedinţelor Parlamentului, despre catastrofa economică la care a adus ţara, însă PCRM a trimis un comunist mai mic de grad, pe Iurie Muntean, care a început să vorbească în limba rusă. Eu i-am cerut să ne vorbească măcar Dumnealui în limba de stat, dând pildă şi celorlalte minorităţi din sală. Însă domnul Muntean, arătând cu mâna spre mine, a spus în limba rusă: Eu mă uit la zâmbetul prostesc a acestei doamne şi îmi dau seama cât este ea de nefericită", declaraţia aparţine pensionarei Efimia Eremia, doamna intimidată de deputatul PCRM, la întâlnirea cu alegătorii din Cahul.

Solicitat de UNIMEDIA, comunistul Iurie Muntean a declarat că doamna era un provocator trimis de oficiul local al PLDM. "Doamna din start provoca, ameninţa prin diferite lozinci, comentarii de prost gust şi oamenii din sală au fost cei care i-au spus să iasă din sală", a precizat deputatul.


Efimia Eremia a mărturisit că adunarea s-a început cu scandalul pe care l-a provocat domnul Iurie Muntean, căruia i s-a părut că în sală filmează un agent de-al lui Ion Butmalai. "Furios, ridicându-se de la masă, răsturnând paharul cu apă din faţa sa, a început să strige cât îl ţineau bojogii cerându-i cameramanului să părăsească sala, fiindcă nu şi-a cerut voie să filmeze de la toţi cei prezenţi în sală", a mai spus doamna.

Referindu-se la jurnalistul de la postul de radio local, Muntean a declarat că acesta nu este jurnalist şi că la solicitarea sa nu a găsit legitimaţia ca s-o prezinte, subliniind că şi acesta era un provocator trimis de deputatul PLDM, Ion Butmalai, şi localnicii nu au îndrăznit să-l dea afară de la întâlnire deoarece se tem de Butmalai.

UNIMEDIA aminteşte că incidentul a avut loc la 28 august, la Cahul, în cadrul întâlnirii deputatului comunist, Iurie Muntean, cu alegătorii.

Sursa: UNIMEDIA
Redactor: Maia Visterniceanu  


0 Comments: