Blog: Principii, valori, interese naționale, reforme, pantofi

miercuri, 1 iunie 2011

Blog: Principii, valori, interese naționale, reforme, pantofi
Foto: Blog Ciotkos

Am scris anterior despre evoluția prieteniei dintre Lupu și Plahotniuc. Ideea era următoarea: 

Cititorii mei fideli, adică Dima, au cerut continuare graficului. Dar cum am uitat excel-u și mi-am amintit youtube-u, o să înlocuim continuarea cu un spot elocvent: 




Adică acum respectivul trebuie să aibă mare grijă de reforma justiției și să nu admită ca ea să aibă loc înainte de sfârșitul lumii. Apropo, când lichidarea instanțelor economice nu a trecut de parlament – a fost și din cauza că doi deputați de-ai lui Lupu nu au votat. Veșnicul candidat la funcția de președinte, însă, a părut foarte ok cu asta, și s-a supărat doar pe Godea pentru declarații. Probabil i-a trecut deja.

Continuare pe blogul lui Adrian Gavriliță...

sursa: Unimedia

0 Comments: